Бейне

34 мин

Әртісті PR-ілгерілету

Музыкалық жобаңызды қалай ілгерілетуге болады: жайғастырымнан баспасөз-пакқа дейін. Анна Кострюкованың дәрісі — әртістің PR-ілгерілету стратегиясын қалай құруға, жайғастырымды қалыптастыруға және тиімді байланыс арналарын пайдалануға болатындығы туралы.

Анна

Кострюкова

SEO және Doing Great Agency серіктесі (Қазақстан). Үшінші жыл BATYR LAB сарапшыларының құрамында. PR және коммуникацияда 8 жылдан астам. Брендтер мен мәдени жобаларға арналған ілгерілету стратегиялары мен шығармашылдыққа маманданған.


Кейстердің арасында — әртістер (АИГЕЛ, Tommy Cash, alt-J, Mac DeMarco, Jungle, KRAFTWERK және т. б.), фестивальдар (Park Live Almaty, Signal, STEREOLETO, Плюс Дача), сондай-ақ beat  Beat Film Festival, Pernod Ricard, Яндекс Go, Ali Express, NYX және т. б. жобалар бар.

Әлеуметтік желілерге арналған чек-парақ:

Аккаунтты рәсімдеу 


Сіздің есіміңіз / бүркеншік атыңыз = аккаунттың аты. Профиль сипаттамасы — сіздің жайғастырымыңыз, негізгі жаңалықтарды қосуға болады. Taplink сілтемелерін жинаңыз. Хайлайтс рәсімдеңіз.


Статистика

Статистиканы жинау және көру үшін жеке аккаунтты бизнеске ауыстырыңыз. Талдаңыз, тестілеңіз, қорытынды жасаңыз.


Tone of Voice және мәтіндер

Бірыңғай коммуникация стилі. Сіздің жайғастырымыңызға сай келеді. Сауаттылық, қысқалық және айқындық. Эмодзи — сіздің ToV негізделген.


Визуал

Сіздің аккаунтыңыздың танымал визуалды стилін қалыптастырыңыз, дегенмен жайғастырымды ұстаныңыз.


Рубрикатор

Рубрикатор — сіздің жайғастырымыңызға, ілгерілетудің мақсаттары мен міндеттеріне негізделген. 3-5 ауқымдалатын тақырыпты ойлап табыңыз. Коллаборативтік айдарлар сіздің аудиторияңызды өсіруге көмектеседі. Креативті қосыңыз — сіздің бір айдарыңыз аккаунттың фишкасы болуы ықтимал.


Контент-жоспар

Посттар үшін посттар жарияламаңыз. Бірақ жүйелілікті ұстаныңыз, көкжиектен жоғалмаңыз және тек жаңа релиздер кезінде ғана пайда болмаңыз. Алгоритмдер үнемі өзгеріп отырады, оларды қуаламаңыз. 

Іскерлік хат жазу бойынша чек-парақ:

  1. Хаттың тақырыбы

    BATYR LAB x Manshuq Media

    BATYR LAB музыкалық резиденция жинағын шығарды


  1. Сәлемдесу 

    Амандасыңыз және адамның атын атаңыз. Осылайша сіз жекелендіруді көрсетесіз: сіз кімге жазғаныңызды білесіз. 


  1. Қысқа – сіз кімсіз

    1-2 сөйлеммен, мүмкіндігінше қысқа айтыңыз. Жайғастырымды немесе назар аудартар фактіні қолдануға болады.


  1. Қысқасы – инфосылтаудың мәні

    1-2 сөйлеммен мәнін айтыңыз. Егер бұл релиз болса, ең назар аудартарын шығарыңыз. Егер концерт болса, қашан және қайда болады, қандай себеппен. Егер коллаборация/мерч шығару/креатив болса — бұл индустрия үшін неге керемет және маңызды екенін түсіндіріңіз. 


  1. Сұрақ немесе ұсыныс

    Айтыңызшы, бұл туралы The Village-де жаңалық бере аласыз ба? 

Коллаборация алдындағы чек-парақ:

  1. Идеялар базасын жинаңыз

    Ақыл-ойды дамытыңыз, тіпті кім не жасайды?


  1. Серіктестер базасын жинаңыз  

    Өзіңізге әр түрлі санаттағы серіктестердің тізімін жазыңыз. Күн тәртібін қадағалаңыз: егер сіз біреудің коллаборация жасағанын көрсеңіз, демек олар ынтымақтастыққа ашық болуы мүмкін.

  2. Win-win ойлап табыңыз

    Біріншіден — серіктесіңізден не қажет екенін ойлап табыңыз

    Екіншіден — серіктеске не үшін керек екеніңізді ойлап табыңыз


  1. Хат жазыңыз 

    Қысқаша. Сыпайы. Іс бойынша.

    Сіздің ұсынысыңыз нақты салыстырылып оқылуы тиіс, серіктес сіз үшін не ұсынғыңыз келетіні туралы ойланбауы тиіс. 


  1. Көбірек ұсыныңыз 

    Сіз өзіңіздің кросс-промо және коллаборация жолыңызды алғаш бастаған кезде — көбірек салым салу қажет және маңызды. 

Сәтті коллаборацияның рецепті:

  1. Жаңадан бастаған әртіс коллаборацияға көбірек салым салуы тиіс (80% — сіз, 20% — серіктес);


  2. Серіктестің сіздің аудиторияңызға ұқсас болуы маңызды (сондықтан біз мақсатты аудиторияны стратегияға таратып жазамыз);


  3. Сіздерде ұқсас жайғастырым мен құндылықтардың бар-жоғын тексеріңіз;


  4. Серіктес сізбен шартты түрде бір баға сегментінде болуы маңызды; 


  5. Бір-біріңізге пайдалы опцияларды таңдаңыз: парақшаларды, серіктесті, оның қызметін зерттеңіз, оған релевантты ұсыныспен кіріңіз.

Бізді Instagram парақшамыздан бақылаңыздар

Бізді Instagram парақшамыздан бақылаңыздар

Бізді Instagram парақшамыздан бақылаңыздар